Khamis 7 ogos 2008

hye...hari nie aku start hari aku dgn bgn kul 9pg. huhuhu...itu nsb bek linda msg aku, tya g raptai konvo ke x. klu x, smp kul 12tghr aku tito... lps mandi, aku menunggu kedatangan DYMM Raja Zhafran Helmi Mokhtarudin utk pg ke DECTAR bersama-sama. maklumlah, diakan canselor... aku pro-canselor jah!! huhuuhu... sampai2 je kat DECTAR, tgk ramai gila umat manusia. nsb bek nmpk herry n his future wife...lepak r ngan diorang. tgh2 raptai tu memang seronok. seronok tgk kesalahan bdk2 yang naik atas pentas. mcm2 gelagat.. ada 1 masa tu, kami yang dok kat tgh2 DECTAR kena tunduk hormat kat "ibu bapa" yang ada kat tepi. mcm hampeh kena bg tunduk hormat kat kwn2 sendiri..huhuuhu...
lps hbs jer raptai, aku ngan canselor g breakfast kat kedai mana ntah.. mkn roti canai.. zafran suka mkn kat situ sebab boleh amek kaki ayam...huuhuhuh...sory la canselor, aku x mkn kaki ayam eh... ehehhehe...
hbs jer mkn, kami pon pg la fak masing2. aku g r tgk kelas aku, tgk ada bdk2 jah... lecturernya xda.. aku pon malas la msk kls... aku g pjbt siswazah dgn niat nak g jumpa zoraini si penolong pendaftar. tetapi mcm biasa lah, dia xda.. mkn gaji buta ke ape.. balik kolej je pg r jaksa jap. maklum lah, nk pnjm telefon. huhuhu... aku call PPS. diorang kata nama aku ada dalam sistem, tapi fak x lepaskan nama aku lg. PPS cuma perlukan sehelai surat dr fak aku untuk mengeluarkan offer letter. tp, pengurusan x cekap.. terpaksalah aku tunggu/tangguh.
lps call, aku lepak r ngan member2 seperjuangan kat kafe..byk btl cite2 yang TERHANGAT yang dibincangkan. setiap kali makan, mesti isu tu yang diperdebatkan dengan hangat.. sampai 5-6 jam pon boleh bincang psl isu tu. sampai aku pon malas nak dengar.. buhsah!! lps tu, hatta ajak aku g DG sbb dia msk pertandingan nyanyian.
perghh!!! best gila org yang msk pertandingan tu. smp CHOS CHOS!!! ada org sampai buat lirik sendiri... JGN LUPA LIRIK BEB!! huhuhuhu... tp sound system yang disewa pihak pesta konvo mmg x memuaskan hati.. ada seorng tu tgh nyanyi syok pya... tup tup...lagu dia stop.. memalukan pihak penganjur jah!! seorang peserta za'ba dapat no 3... tahniah beb...
lps hbs je pertandingan tu, aku, hatta, andi, kak ila, nawal ngan yana g la mcD.. mkn burger lah.. hehehehe... lama x mkn mcD.. slslu mkn ns kt kf jer...xpon mkn mee goreng mamak kat maple.. seperti biasa isu hangat diperdebatkan semula.. aku pon memekakkan telinga lah.. kononnya... hehehe... lps penat berdebat, blk lah aku ke UKM.. lepak blek jaksa jap.. tgk2 tv... melawak-lawak sakan... mcm besa lah.. pastu dg. nazibah msg aku, dia ajak g pesta konvo.. dia kata xda geng nak blk kolej nnt.. aku pon g la perta konvo untuk hari kedua... jln2 ngan irna, dawan, echa, adnan, wanee ngan sugar mummy aku tu, dg. nazibah.. huhuhuhu...aku jd gigolo dia mlm nie. ngeh3... xda la.. lawak jah!!
pesta konvo buhsan lah... xda ape yang menarik.. aku x beli pape pon kat sana kecuali makanan ngan minuman..dah 4 thn aku g pesta konvo, asyik benda yang sama jer.. cuba wat kelainan sket.. x kreatif langsung.. bunga api pon mcm hampeh...ntah ape2!! mengabiskan tenaga jah g sana.. tp yg bestnya dpt jumpa kwn2.. lama x jumpa diorang kan..
setelah pnt bersiar-siar di DG yg indah tu, my sugar mummy decide nak blk.. aku pon hantar lah dia ke bungalow dia yang besar tu kat za'ba.. pastu aku nek jaksa dan tulis blog neh... k la, penat r hr nie... g jln2 jer.. nak g bc buku a.k.a komik jap... bubye!!

1 comments:

lovelyadibah said...

huhu...ak ingt sapa r...:)bobo...lawa gak page ko...:)paper pun hepi konvo