i'm back!!!

hohohoho... lama tol aku x tulis blog.... ada gak setahun....kot.. hehehehe.... hari ie aku mulakan hari aku ngan mandi... hehee.. besal la... pastu brekfes la mkn mee kari sambil tgk melodi (bekfes ke?). hhahahaa....

pastu mcm besa la, aku dok surf tenet.. tgk facebook la, fantasy football la, bc kosmo la... mcm2 lagi... then, my nanny soh g kedai beli ubat gg n gula... g la aku nek moto nyamok ku ke kedai blakang... tp , aku just beli ubt gg je, sbb gula HABIS... habis ke sorok?? mentang2 nak puasa.. dah gula xda, aku gigih la ke Giant senawang utk cr gula... gula yg femes tada, tinggal gula jenama giant jah yg tinggal... aku pon menyambar bagai helang 2 bungkus gula.. alang2 da ke giant, aku pon beli la susu fav aku, susu HL choc, beli cheese, sabun secret garden n 1 set pencuci muke baru... hehehe... abis shooping, aku pon balik..

hahahaa... dlm kol 4 lebey, aku kuar ag g senawang.... aku g salon tok gunting rambut... lama gak aku tnggu.... dekat sejam lebey... nsb baik aku nie penyabar owgnye... aku pon bc la majalah motor trader nk usha2 kete...dlm majalah tu ada kete fav aku.. lamborghini... harga 1.2 juta.. mak ai.. bapak mahal.. high taste gak aku nie... hohohoho.... lame aku tunggu, giliran aku pon tiba... amoi tu ckp "abg, turn u skang, sowy r lama tunggu".. nak je aku cepuk, tp aku kan penyabar... agagagaaga~~ amoi tu pon cuci la rambot aku, pastu dia gunting n style kan rmbut aku. dia wat spiky... aku pk, ca ne la aku nak g skool sok nie.. tp, lantak r... hahahaha...

abes je gunting rambot, aku g isi myk moto... rupe2nya, dlm seminggu, aku pakai myk dlm 3.50 hengget je..save gile.. ke aku jarang kuar.. hehehehe.... setelah isi minyak, aku g la amek baju kat dobi... aku nie x ley basuh baju guna tgn,... nnt tgn luka.. betol.. x tipoo.. bila blk, aku pon smbg men tenet... smp la skang.. hehehehe.... k la, jumpa pada hari esok ea...


nyway, miss u so much.... =)

3 comments:

Unknown said...

hehe. welcome back! silala menulis sebagai rutin.

aslann said...

fuyooo~~
blog mantop!!

Mohd Zuhairi Ruslan said...

nawal> ok2... hehehe..

lan> thx buddy...